FAQ

Zamówienie

Czy mogę anulować zamówienie?

Rozumiemy, że każdy może się rozmyślić lub zmienić zdanie, co do wyboru produktu. Wszelkie zmiany można zgłosić drogą mailową, wysyłając wiadomość na kontakt@emmygift.pl

Jeśli zamówienie zostało już wysłane, konieczne będzie wysłanie formularza odstąpienia od umowy.

W jaki sposób mogę skontaktować się, jeśli potrzebuję pomocy?

Jeśli masz do nas jakieś pytania, możesz skontaktować się z nami mailowo pod adresem: kontakt@emmygift.pl (od poniedziałku do piątku, w godz. 09:00 - 17:00) lub zadzwonić pod numer 573 504 122 (od poniedziałku do piątku, w godz. 09:00 - 17:00)

Czy otrzymam potwierdzenie po złożeniu zamówienia?

Tak, po złożeniu zamówienia na naszej stronie, zostanie wysłany automatyczny e-mail z potwierdzeniem. Jeśli go nie otrzymałeś, sprawdź folder SPAM albo skontaktuj się z nami.

Zwroty i reklamacje

Czy mogę zwrócić produkt?

Oczywiście, że możesz. Jeśli nie jesteś w pełni zadowolony z naszego produktu, możesz go zwrócić i otrzymać pełny zwrot kwoty w ciągu 30 dni od zakupu.

Jak mogę dokonać zwrotu?

Jeśli otrzymany produkt nie spełnił twoich oczekiwań skontaktuj się z nami podając numer złożonego zamówienia. Na maila wyślemy wszystkie niezbędne dane do wykonania zwrotu zamówienia na nasz koszt.

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłany towar?

Zwrot pieniędzy zostanie wykonany w ciągu 7 dni roboczych liczonych od momentu otrzymania przez nas paczki.

Jak mogę złożyć reklamację?

Jeśli otrzymany produkt ma jakąś wadę lub jest uszkodzony skontaktuj się mailowo z naszym biurem obsługi klienta. W celu usprawnienia procesu dołącz do wiadomości zdjęcie ukazujące wadę produktu oraz podaj numer zamówienia w tytule wiadomości.

W jaki sposób mogę wymienić produkt?

Oferujemy możliwość wymiany produktu w przypadku, gdy otrzymany towar jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. W takiej sytuacji możesz zgłosić reklamację na maila i wymienić produkt na nowy egzemplarz w ciągu 30 dni od daty dostawy.

Dostawa

Jakie są formy dostawy?

Aktualne formy dostawy na terenie Polski:

  • Paczkomaty InPost - 0,00 zł, 
  • Kurier InPost - 0,00 zł

Czy dowiem się, że moje zamówienie zostało wysłane?

Tak, po wysłaniu zamówienia otrzymasz link umożliwiający śledzenie paczki na stronie wybranego kuriera.

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami za pomocą formularza: