FAQ

Dostawa

Jaki czas realizacji?

Zamówienia złożone po godzinie 12:00 zostaną przetworzone następnego dnia roboczego.

Czas przygotowania: 0–1 dni robocze (poniedziałek–piątek). Po tym czasie zamówienie zostaje przekazane przewoźnikowi.

Czas dostawy: 1 dzień roboczy (poniedziałek–piątek) – jest to typowy czas dostawy po nadaniu przesyłki.

Szacowany całkowity czas dostawy: 1–2 dni roboczych (przygotowanie + dostawa).

Jakie są formy dostawy?

Aktualne formy dostawy na terenie Polski:

  • Paczkomaty InPost - 0,00 zł, 
  • Kurier InPost - 0,00 zł
  • Kurier InPost (dostawa w sobotę) - 14,99 zł

Czy dowiem się, że moje zamówienie zostało wysłane?

Tak, po wysłaniu zamówienia otrzymasz link umożliwiający śledzenie paczki na stronie wybranego kuriera.

Zamówienie

Czy mogę anulować zamówienie?

Rozumiemy, że każdy może się rozmyślić lub zmienić zdanie, co do wyboru produktu. Wszelkie zmiany można zgłosić drogą mailową, wysyłając wiadomość na kontakt@emmygift.pl

Jeśli zamówienie zostało już wysłane, konieczne będzie wysłanie formularza odstąpienia od umowy.

W jaki sposób mogę skontaktować się, jeśli potrzebuję pomocy?

Jeśli masz do nas jakieś pytania, możesz skontaktować się z nami mailowo pod adresem: kontakt@emmygift.pl (od poniedziałku do piątku, w godz. 09:00 - 17:00) lub zadzwonić pod numer 573 504 122 (od poniedziałku do piątku, w godz. 09:00 - 17:00)

Czy otrzymam potwierdzenie po złożeniu zamówienia?

Tak, po złożeniu zamówienia na naszej stronie, zostanie wysłany automatyczny e-mail z potwierdzeniem. Jeśli go nie otrzymałeś, sprawdź folder SPAM albo skontaktuj się z nami.

Zwroty i reklamacje

Czy mogę zwrócić produkt?

Oczywiście, że możesz. Jeśli nie jesteś w pełni zadowolony z naszego produktu, możesz go zwrócić i otrzymać pełny zwrot kwoty w ciągu 30 dni od zakupu.

Jak mogę dokonać zwrotu?

Jeśli otrzymany produkt nie spełnił twoich oczekiwań skontaktuj się z nami podając numer złożonego zamówienia. Na maila wyślemy wszystkie niezbędne dane do wykonania zwrotu zamówienia na nasz koszt.

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłany towar?

Zwrot pieniędzy zostanie wykonany w ciągu 7 dni roboczych liczonych od momentu otrzymania przez nas paczki.

Jak mogę złożyć reklamację?

Jeśli otrzymany produkt ma jakąś wadę lub jest uszkodzony skontaktuj się mailowo z naszym biurem obsługi klienta. W celu usprawnienia procesu dołącz do wiadomości zdjęcie ukazujące wadę produktu oraz podaj numer zamówienia w tytule wiadomości.

W jaki sposób mogę wymienić produkt?

Oferujemy możliwość wymiany produktu w przypadku, gdy otrzymany towar jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. W takiej sytuacji możesz zgłosić reklamację na maila i wymienić produkt na nowy egzemplarz w ciągu 30 dni od daty dostawy.

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami za pomocą formularza: